- Onze sport beter bekend maken bij het bredere publiek.
Een marcom-rol is cruciaal om het nieuws op het juiste moment bij de juiste mensen en in het juiste formaat bekend te maken.
- Toegankelijkheid van onze sport moet een prioriteit zijn en alleen door te groeien in aantallen zullen we ook groeien in financiële gezondheid.
- Sponsoring is een noodzaak voor het voortbestaan van een club. Alleen de activiteiten baseren op het budget van het inschrijfgeld is niet voldoende.
- Update het sponsorboek en schrijf de voordelen uit van het sponsoren van een jeugdteam --> doel moet zijn dat alle shirts van elk jeugdteam gekocht kunnen worden door sponsorgeld zodat elk kind trots zijn eigen shirt kan dragen met zijn/haar naam erop.
- Zoek een vrijwilliger in dit domein met de juiste motivatie om dit te ondersteunen.
- Sponsor eerste team --> Moeilijk maar niet onmogelijk om een hoofdsponsor te vinden in lijn met wat andere clubs bereiken.
- Voer een win/win dialoog met onze baaneigenaar.
Zonder ijsbaan kunnen we geen ijshockey spelen. Investeer in een goede relatie zodat zowel de ijsbaan als de club kunnen groeien.
- Verwaarloos de band met het kunstschaatsen niet.
Ook zij hebben behoefte aan een ijsbaan en met twee kun je meer bereiken dan alleen
- Zet de goede relatie met de stad voort.
Investeer in dit netwerk zodat ook de stad kan helpen om onze sport meer zichtbaarheid te geven.
- Bouw een fanbase uit die opvalt. Meer supporters trekken meer supporters aan.